Alla inlägg den 7 mars 2011

Av madeleine karlsson - 7 mars 2011 23:53


Bara en sak till...



Jag sitter här och tittar över axeln på ett skönhetsoperationsprogram. De opererade in bröst på en transsexuell man och nyss så visade de före och efterbilder...


Förebilderna visade hans magra bröst precis som det var med bröstvårta och allt men genast, efter att han (hon) hade fått brösten inopererade så kunde de inte visa bröstvårtorna. De hade suddat dem! Varför då?? Blir det läskigare och mer förbjudet med ett par sillisar eller? Är det inte exakt samma bröstvårtor som personen hade innan operationen? Jag fattar ingenting...



Bröstvårta som bröstvårta säger jag...

Av madeleine karlsson - 7 mars 2011 23:28

Guuud, det är så varmt här!  


Huvaligen! I den förra lägenheten vi bodde i (ínnan jag flyttade hemifrån) så var det så satans jävla kallt. Jag hade 15 grader i mitt rum på vintrarna och sov i ylletröjor, raggsockor, mjukisbrallor och två täcken. När mamma och pappa flyttade så sade mamma: Nu ska jag aldrig mer frysa!

Sagt och gjort, det gör de inte längre. När man kommer hit så är det som att komma utomlands. Det är inte riktigt min grej. Jag vill gärna ha kallt, speciellt när jag ska sova.


  


Men ja, är man så smart som jag är så kommer man på att man kan skruva av elementen så att man slipper dö av värmeslag och uttorkning. Dessutom kan man öppna ett fönster och släppa in lite (helst mycket) frisk luft.


Det får nog stå öppet hela natten.


Jag har köpt en ny bok också förresten så att jag har något att göra när jag inte har något att göra här hemma. I vargens följe heter den och den ser riktigt lovande ut. Vi får väl se om den håller måtten...



Nu ska maddluren sova, kanske att jag hinner med en liten testläsning...


God natt världen och god natt min finaste korvbulle!






Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards