Alla inlägg den 22 mars 2011

Av madeleine karlsson - 22 mars 2011 17:29


Jag glömde förresten tala om att jag provbakar Per Morbergs chokladkakor i detta nu... De ser riktigt fina ut ska jag be att få tala om men jag återkommer med resultatet senare när de är färdiga och jag faktiskt har provsmakat en...


 

Av madeleine karlsson - 22 mars 2011 17:05


Okej men vänta va, nu hände det något konstigt här. Nu blir jag fasiken besviken. Här har jag gått och varit sugen på våfflor i flera, flera dagar och nu fick jag för mig att jag skulle steka pannkakor istället, som ett substitut liksom. Hela dagen har jag gått och suktat efter dessa flottiga äggakakor och nu när jag spenderat ganska lång tid på att steka dem (jag steker alltid fler än vad jag behöver bara för att det är så gott att äta en kall pannkaka till frukost dagen efter) så är jag inte ett dugg sugen alls.


Nej, suget försvann någonstans bland stekoset. Nu är jag istället sugen på något salt och starkt, inte något sött. Typiskt! Jag blir så jäkla förbannad. Kan jag inte bara få äta pannkakor nu när jag varit sugen hela dagen? Vad är problemet? Dumma jävla pannkakskakor!



Titta, så fina dem är! Nu vill jag inte äta dem.



Nu undrar jag helt enkelt om det är någon som vill byta mat? Jag tar gladeligen emot en stark, kryddig gryta, tacos eller något annat som smakar något... Å så får du mina pannkakor? Det låter väl bra?? Kom igen nu rå....

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards