Alla inlägg den 4 mars 2011

Av madeleine karlsson - 4 mars 2011 13:56

Lyssnar på Erik Hassles låt Are you leaving och ja, den låter som Kent. Det är så skönt att lyssna på något som man känner igen, något som låter som något annat fast det är helt nytt.


Jag hör gitarrslingor, trumbeat, bryggor och en massa annat som skvallrar om vilka som medverkat i produktionen av den här låten. Det är fantastiskt! Vilka musiker det finns här i vårt land. Ibland blir man liksom liiite extra stolt över att vara (före detta) Eskilstunabo. Jag tycker om allt som Kentgrabbarna lägger sig i. Allt, allt, allt!


När ska de släppa något nytt förresten? Oooh jag känner mig så ouppdaterad så det är inte klokt. Förr hade jag stenkoll på läget inom musikbranschen... inte längre.


 


Tänk om man skulle kunna få sjunga med Jocke någon dag... Vilken jävla dröm! (Nej jag är inte ett dugg avundsjuk på Hassle.)


Hörrö Jocke, om du läser det här, ring mig!

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards