Alla inlägg den 23 mars 2011

Av madeleine karlsson - 23 mars 2011 19:04

 

Jag lovade ju att jag skulle tala om hur kakorna blev. De blev goda men lite torra och kanske att de stod liiiite länge i ugnen.

De blev väldigt fina och tjocka dock, ser nästan ut som sånnadär kakor man köper med chokladbitar i... Fast nästa gång när jag bakar de här kakorna så ska jag inte använda mig av blockchoklad, det är ju faktiskt inte alls gott. Nä då får det nog bli någon mörk choklad, Lindt eller nåt sånt och kanske lite Marabou (kanske med polka eller apelsinsmak) eller Fazer. Å så kom jag att tänka på dumle, det skulle man hacka i några stycken för att få kakan lite mer åt det sega hållet.


Japp, det ska jag testa nästa gång...


Nu ska jag mysa i soffan med, ja just det, kaka och chokladte!


 
     

Presentation


Förflyttad Eskilstunabo som nu mera samboskapar i Enköping.

Omröstning

Har du varit här förut?
 Jajjemensan!
 Aldrig!
 Inte en susning!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards